Buddy Holly - Everyday

Min första tår föll under 4de delen av Band of Brothers.
Jag och Lambro såg tre avsnitt, tre timmar och nu är jag här igen och kan inte låta bli att om och om igen trycka på play till ännu ett avsnitt.
Jag är nog ganska manlig av mig, älskar Band of Brothers, Saving Private Ryan och Pearl Harbor. Eller så är jag bara väldigt intresserad av andra världskriget.
Dock har jag laptopen i knät och tränar på min redovisning som jag ska ha imorgon. Lite svårt eftersom jag gång på gång finner min blick på tvskärmen än datorskärmen.
Nej, nu blir det bombade. Måste sluta. Love and Peace.

Kommentarer
Postat av: Bambi

Krigsfilmer väcker känslor...

2008-12-17 @ 22:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0