Coldplay - Lost

Tusse!
Okej, jag vet, jag vet. Det har gått ett bra tag sedan jag skrev något. Jag har egentligen inte haft alls särskilt fullt upp, har bara inte tänkt på att skriva något.
Så vad har hänt? Jo, matte prov i 3 timmar, vi får se hur det går. Jag gymmade/joggade igår, 40 minuter. Duktiga Hanna. Jag har somnat på lektionerna och sett hela Mysteriet på Greveholm.

Sen har jag också kommit in i en Andra Världskriget period. Har sett hela band of brothers, 10 timmar. Sett Les Miserable om judar, Saving Private Ryan och en Drama Dokumentär om D-day.  Har också läst 3 böcker samt diskuterat allt med en massa folk. Vet inte riktigt vad som flugit i mig?
Skit i det. Nu gick Alex precis och innan dess var jag hemma hos honom för att laga mat, dega och hjälpa hans lillasyster med matten.  Älskar hans hus och familj.

Hojsan, nu ska jag göra något annat. Vet inte riktigt vad dock. Mitt rum behöver sig en omgång städning.
Ciao Bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0