Gavin DeGraw - Chariot

Det roliga är ju inte att vara i stan längre utan hur man kommer till stan. Bilen är Emmas bästa vän och jag tycker det är underbart roligt att sitta med och mobba henne, vägleda henne och stötta henne. That's what sisters are for!

Det blir ganska korta inlägg nu förtiden eftersom de inte händer sådär jätte mycket innan jul utan det är bara en lång väntan tills dagen är över. Värst är det på julafton, mellan 11-3 då man ätit klart julgröten och väntar på fikat med Kalle Anka och gänget. Det är då man sitter och stirrar tomt på varandra och kan knappt bärga sig tills man får börja fixa i ordning sig eller sätta sig till bords för att hugga in på den delikata jukmaten. Jag vill nästan åka till kyrkan i år för annars, mellan 4-6, så är det ytterligare två timmar dö-tid. Hoppas släkten livar upp stämningen.

För er som inte kände mig för ett år sedan, vet ni vad jag gjorde då? Jo, jag packade och packade och packade. För imorgon, för ett år sedan, så skulle vi åka till Venezuela i 2 veckor, 2 långa härliga veckor att bli pepparkaka på. Jag vill så gärna vara ett år tillbaka i tiden och åka imorgon men tyvärr går inte det. Men nu ni, ska ni få höra. Om ett år så ska vi åka bort. Då blir det ännu ett varmt land långt borta, fast inte något Svenne ställe som Teneriffa eller Thailand med Fritidsresor. Nej, ett exotiskt ställe utan alla svennar där vi upplever landet på egen hand. Typiskt oss Uddenbergare.

Nech, nu ska jag gå och sno åt mig några godisbitar som mamma gömt under hela december men som äntligen kommit fram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Venezuela är ett jätte stort "svenne" resemål om du inte var medveten om det?

2008-12-25 @ 11:40:52
Postat av: Hanna

Svar: Haha har jag sagt att Venezuela inte var ett Svenne ställe? Jag skrev att nästa gång blir det ett exotiskt land.

Sedan kan jag tänka mig och det håller på att bli ett mycket vanligt resemål för svenskar men långt ifrån t.ex Thailand. Sedan var ju jag där och är väl medveten om hur många svenskar som var där och inte, och det var faktiskt inte alls så många som man kan tro =)

2008-12-25 @ 13:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0