Johnny Logan - Hold me now

Yes yes yes! Creed till mig som äntligen är klar med fakta delen. Förstår ni? 3 sidor.
Jag har suttit sedan klockan nio imorse med den där jävla torkan men när jag kom hem klockan tre så var jag så frustrerad att jag tillslut lyckades kläcka fram en början. Och nu, klockan kvart i tolv är jag KLAR!
Fast bara en delen, nu början InDesign programmet, den andra jobbiga delen. Sedan blir det powerpoint och redovisning... suck!

Jag måste bara få tacka lite underbara människor som hjälpt mig under denna svåra period i mitt liv, haha! Okej, lite väl överdrivet. Men jag fick faktiskt tiden att gå och arbetet att snigla sig framåt med hjälp av musik och skratt samt ett långt och dyrt telefonsamtal till Paris, där alla vet vem som bor där.
Hojsan, nu ska jag börja göra layouten tills klockan är ett, då jag ska stänga av och gå och lägga mig tillslut. Å mysiga säng vad jag saknar dig. Bara en timme och en kvart innan vi slipper vara åtskilda.

Love to my bed med dunntäck och kudde samt en extra kudde för snygghetensskull.

Kommentarer
Postat av: Johansson

What do you say when words are not enough?

2008-12-17 @ 22:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0