Kevin Borg - With every bit of me

Kunde inte tassa ut ikväll av flera anledningar.
1. Sjukdomen smyger sig in och på.
2. Det är minus 2 grader ute och jag är gjord för sommaren.
3. Det var IDOL FINAL!!!

Kevin Borg, min älskade, vann så som jag trott och hoppats på sedan första gången jag såg honom. Heja heja.

Annars? Jo, jag har några roliga tips till dig som är otroligt uttråkad just nu. Kanske anledning till varför du läser det här? Men iallafal, så har jag 3 underbara tips till dig som lyder så här:
1. http://www.elfyourself.com/ . Gå in på denna sidan, ladda upp lite bilder på dig och dina vänner. Samla ihop dem och titta sedan på resultatet. Som sagt, ett gott skratt förlänger livet.
2. Bli vän med mig på facebook och mobba mina otroligt vackra bilder, speciellt den senaste där jag är så bränd och röd att jag vet inte vad jag ska säga.
3. http://www.myheritage.com/ . Eller så går du in på denna sidan och kollar vilken kändis just DU är lik.  Själv är man lik: Bruce Lee, Beyonce, Keira Knightley och några andra politiska män och kvinnor. Tackartackar.

Nog från mig ikväll. Jag vet inte vad jag ska göra nu dock. Band of Brothers?

Ciao my idols

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0