Mariah Carey - All I want for christmas

Hallelujah vilken bra dag.
Vaknar på glatt humör, visslar hela vägen till skolan. Har redovisning som går mycket bra och jag är nöjd med min insats.
Senare, efter alla förvårnadsvärt intressanta redovisningar, så hade vi poängpromenad.
4 av oss hade alla rätt, jag var en av dem. Så vi fick en utsalgs fråga. Sofia vann - en påse med en banan, en clementin och en annanas. Kajsa och jag som kom två och trea fick en banan, en clementin och en CocsNöt! Jäklar vad bra.
Sen fick alla tröstpris, en chokladtomte. Haha, jag gillar verkligen fredagar på fässberg.

Nu lyssnar vi på All I want for Christmas och jobbar med våra julprojekt. 10 pers på lektionen och stämningen är på topp.

Ciao bitches and hoes. Dont steal my thing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0