Mcfly - We are the young

Ojojoj! Jag har nu naturkunskap om vi håller på med kostkoll och hur mycket vi äter. Jag ligger mellan 1000-2000 kalorier per dag, yey! Fast egentligen bryr jag mig inte. Jag vet vad jag äter, jag äter när jag äter och jag äter det jag vill. Det handlar om att jag själv ska må bra och det gör jag, så det så! Skit i kalorier och vikt, det säger mig inget. Bara jag själv tycker att jag är snygg och trivs med det.

Hojhoj, jag har nu snart läst ut min bok och den är dunderbra. Läs den!
Annars händer inte mycket, jag är trött konstant, går som en zombie men är ändå glad och nu ska det bli en fartfylld helg. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra, allt är så oplanerat men va fan, orka planera allt i minsta detalj. Njuta av livet!
Åå, jag vill ha sushi nu. Så gott vore det med lite rå lax och ris med soja och annat gott. Najnaj, nu slutar lektionen och jag vill inte sitta ensam kvar i klassrummet. Love to all och njut av helgen som kommer. 

Kommentarer
Postat av: Celine

Jag ville bara säga hej till Mrs Poynter =) Så hej på dig, Mrs Poynter!

2008-12-05 @ 12:55:01
Postat av: Hanna

Hej Mrs Jones! Jag är kär.

2008-12-08 @ 13:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0