Rolling Stones - Dancing in the Street

Igår kväll så duschade jag, äntligen, klädde på mig och åkte till stan för att fika med Petra. Härligt att komma ut från huset och träffa en skön och vettig människa. Vi hade det jätte mysigt och gick igenom alla gamla bilder från ettan på Fberg. Mycket skratt kan jag lova.
Sedan såg jag på Butterfly Effect med systern, som var toppen bra, verkligen.
Idag stack tjejerna i Uddenbergsfamiljen, jag Emma och mamma ut till stan och härjade. Det blev en massa shopping, 5 påsar för mig med - tunika, skärp, leggins, tights, strumpor, Twilight boken, örhängen, hood, hår spännen och... jag tror det var allt. Jag är iallafall väldigt och otroligt nöjd. Till lunch blev det Le pain francais som var Délicieux speciellt eftersom mamma bjöd.
Jag blev precis bjuden på bio, Twilight igen, och jag har inget vettigare för mig så jag ska följa med. Tur att man har en gentleman som Alex som alltid ställer upp och till och med bjuder.

Ett litet ps. Bilden på killen, Douglas, några inlägg längre ner är inte, även om vissa trott det, min pojkvän. Det var ett litet intern skämt.

Imorgon ska jag till Linnea och pyssla om den "sjuklingen".
Sedan har jag ett litet dilemma. Jag såg ett par så snygga skor idag, ankleboots med plåt och spänne. Ska jag köpa dem? Man kan ha dem lätt i skolan, både till jeans och leggins. Jag känner att jag behöver ett par snyggare skol-skor.

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha mera trevliga tider väntar oss kan jag lova! ^^

2008-12-29 @ 01:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0