ABBA - The name of the game

Så roligt.
Idag så övningskörde jag för första gången och jag var ju en naturbegåvning. Fick inte kärringstop en ända gång, jag lärde mig att växla, backa, krypa, allt med kopplingen osv.  Jag längtar som tusan tills nästa gång jag får köra igen vilket tyvärr blir efter nyår. 
Sedan har jag gått över till Hard på Guitar Hero och har börjat prova på Expert, vilket Pro jag har blivit.
Annars då? Jo, imorgon ska jag shoppa hela dagen eftersom jag är rik nu efter julafton.

You are the Dancing Queen, young and sweet, only seventeen
Dancing Queen, feel the beat from the tambourine
You can dance, you can jive, having the time of your life
See that girl, watch that scene, diggin' the Dancing Queen

Kommentarer
Postat av: Kurt Cobain

- Övningsköra

- Guitar Hero

- Shoppa

Haha låter som en typisk Johansson dag.



Fast han kör ju på vägarna, lirar expert och tigger pengar av morsan. Så ligger fortfarande steget före och kommer nog alltid att göra (a)

2009-01-01 @ 19:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0