Aerosmith - Pink

Jag är uppsvälld som en badboll och trött som en korv.
Vi åt och åt och åt och åt igår, jag och Vicke. Eftersom hon kom med playstation 2, guitarhero, dansmattor och själv hade jag singstar och buzz samt en massa nördiga PS1 spel så blev det en helnatt med musik, dans, sång och självklart mat.
V åt pizza, dipp, morötter, gurka, choklad, godis, vindruvor, mer choklad, cola, soda stream vatten och tillsist pizzasallad klockan 5 på morgonen. Vi var mycket busiga och otroligt roliga, iallafall enligt oss själva.
Vaknar klockan tio av att någon ringer mig, stryk ska han/hon ha. Vicke hade tidig träning och jag själv låg kvar på madrassen framför bion och spelade guitar hero Aerosmith ca. 2 timmar, latmasken som jag är.
Sen bakade jag kladdkaka eftersom det är farsdag och min syster tjatat om en sedan 1 månad tillbaka.
 
Nu ska jag spela lite mer GuitarHero och sedan dra mig till dansen, har break idag.
Kommer snarare rulla runt än något annat.  Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0