Alphabeat - Fascination

Mysigt.
Jag gick ut igår kväll, satt utanför dörren på trappan och tittade på himmlen. Full måne och klar himmel med några små flytande vita moln, stjärnorna lyste och allt var faktiskt lugnt då jag plötsligt såg en stjärna falla. En önskning. 
På bussen till dansen så tänkte jag att nästa låt kommer bli en del av min framtid. Det blev Lady Gaga - Just Dance.
När jag senare tittade ut så ser jag på en skylt att det står något i stil med: Don't look back...
Jag pratade med 2 gamla vänner och träffade Linnea, igår kväll. Allt faller på plats. Och jag är glad som en mört!
Och jag måste bara få säga: Coca Cola is the shit.

Kommentarer
Postat av: Johanss0n

Jag såg en stjärna falla, det var i natten när jag sov. Jag tror jag önskade...(8)

2008-11-23 @ 13:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0