Aretha Franklin - Ain't no mountain

Bara en lektion kvar, gympa! Jag ska döda, slåss och skjuta alla. Eller inte!
Det blev dubbellektion i psykologi men jag skulle på mitt första Cafémöte, så jag slapp det. Nu har jag fått veta att jag får stå i Cafét och sälja kakor till folket.
Akta er, spott i kaffet är inte alltid så gott.
Sedan blev de brie och salami baguett innan vi hade matte. Efter det blev det otroligt fin pjäs av musiktvåorna. Måste säga att även om pjäsen var flumm och inte sammanhängande, så är de eleverna så sjukt musikaliska.  

Nej, inget mer från mig. Ska träffa Carro efter skolan, fika hos mig, henne eller på stan är ännu inte bestämt men mys kommer det bli.
Puss my lovley ones


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0