EMD - All for love

Måste säga att det var en bra dag idag, iallafall hittills. Jag klagar inte. Förutom att jag glömde mina skor så jag kunde inte gymma efter skolan. Helt ärligt så tror jag det var något som kallas Borttränging som man säger inom psykologin. Jag tryckte och trängde helt enkelt undan det, så jag skulle få en ursäkt till att inte gå på gymmet eftersom jag egentligen inte orkar eller vill fastän jag borde.

Så vad hände idag egentligen? Det var soligt. Jag hade en bra lunch. Jag firade att fässberg vunnit pris för bästa bibliotek (Okej egentligen inte, jag passerade bibloteket eftersom jag skulle lämna tillbaka en bok så jag tog några saltapinnar wiie) jag hmm... det är ju faktiskt en bit kvar på dagen och mycket har jag kvar att göra som både kan göra dagen bättre såsom dans och greys anatomy men också sämre såsom plugg och strykning. What to do? Får la se allt positivt, för jag är positiv idag. Jag trippade iväg med lätte steg imorse.

Känner ni också att i luften så börjar vinterkänslan krypa in? Igår, all dimma, den svinigt kalla vinden och tråkigheten gjorde att man inte alls välkommnade vintern. Men idag, med sol och ingen vind så kan jag inget annat än att faktiskt tycka det är mysigt. Kanske också för att jag har en brasa (haha), som jag tänder på kvällarna, kryper tätt intill med te och täcke och telefonen. Blir alltid sådär lagom mysig till vintern. Orkar inte mycket mer än att bara finnas till.


Kommentarer
Postat av: emma

ey hannis stryk inte. jag stryker när jag kommer hem! (eller kanske inte kan paxa strykningen när jag är i ett annant land?)



längtar till fredag kväll

2008-11-05 @ 17:57:46
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0