Guns N' Roses - Civil War

Är nu sjuk, förkyld. Låter som en kråka och snoret rinner något konstant.
Imorgon är det Nationella Engelska, stackars klassen som får sitta och lyssna när jag snörvlar i 3 timmar.

Men så idag när ringde klockan stängde jag av den, vände ryggen åt mamma och somnade gott om. Klockan tio vaknar jag av telefonen som ringer och bestämmer mig då för att gå upp och sjukanmäla mig. 
Alex kom vid halv tolv,  jag mådde lite bättre då men vi båda somnade i min säng till klockan två, sen blev det lunch, skejting och Blair Witch Project filmen samt Footloose filmen.  Jag gillar att vara med Alex för man behöver inte "dress up". Jag hade mjukis byxor, hood, smutsigt hår, gårdagens smink utsmetat, jag åt nutella och annat skit, jag kan liksom vara helt naturligt äcklig utan att han bryr sig ett skit om det.

Herregud, vilken tv nörd jag blivit. Igår såg jag She's the man och senare ikväll ska jag nog se Ratatouille eller Pretty Women, kanske Mean girl. Passar nog ganska bra in i mitt liv alla 3 filmer och jag har sett 2 filmer idag och inte tagit ett steg utanför min dörr. Men egentligen vill jag bara dansa, men jag har huvudvärk, blä!

Nu ska jag upp och låtsas för mamma att jag inte alls ätit upp hela Nutella burken på 3 dagar.

Look at your young men fighting
Look at your women crying
Look at your young men dying
The way they've always done before

Kommentarer
Postat av: alex

=)

2008-11-15 @ 13:24:46
Postat av: Alex 2

Du bygger upp bloggen på ett bra sätt :D

Låt titlar som beskriver vardagen, smart !

I don´t need your civil war (8)

2008-11-23 @ 13:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0