Katy Perry - Hot N' Cold

Mmm... Fysikprovet var inte sådär jätte lätt. Kanske lite sådär skit svårt! Jag trodde jag skulle kvävas, allt bara snurrade runt i huvudet på mig.
Satt ju upp igår natt och pluggade men imorse så vaknade jag och kom inte ihåg ett piss. Inte något, det var blankt i huvudet på mig.
Men inatt så hände en annan konstig grej förutom minnesförlust. Jag vaknade klockan halv två av att jag skakade, kallsvettades och mådde illa. Var helt torr i munnen och en stor klump i halsen med kräksmak. Usch å blä, gick upp och gick runt lite innan det inte gick mer och jag fick lägga mig ner igen och försöka läsa. Jag skakade och var jätte varm med ändå så kall. Tillslut somnade jag efter någon timme utan att spy eller vara med om något annat oväntat. Tror det var för julmusten som min kropp reagerade som den gjorde eller bara tanken på fysiken. Alla de där jävla brännpunkterna, brännvidden, konkava och konvexa saker.

Nu har jag Engelskalektion och jag ska snart gå, 10 min kvar!
Sushi med Carro och sedan Laserdome för första gången i mitt liv.
Barnsligt? Oyeah, like I care.

Cause you're hot then you're cold You're yes then you're no You're in and you're out You're up and you're down You're wrong when it's right It's black and it's white We fight, we break up We kiss, we make up

Kommentarer
Postat av: dice

som mig då, fast jag har det varje natt.

hoppas du mår bättre nu iaf, take care.

2008-11-21 @ 15:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0