Lady Gaga - Poker face

Jag vet att det var ett tag sedan, jag har inte haft något att skriva, men nu har jag det. 
Jag vakna vid sju imorse, skulle upp kvart i och bestämde mig för att skippa första lektionen, vi hade historia, sen somnade jag om, vakna vid åtta och ja skulle upp kvart i åtta så jag bestämmde mig för att skippa andra lektionen med, sen så sjukanmälde jag mig för resten av dagen. Kanske inte det smartaste draget där Hanna, eftersom nästa Historia och Fysik lektion har jag prov. Woops! Men va fan, är man MVG barn så är man!

Jag hade också en mycket rolig dröm inatt, om Paris, stora slott, havet, fest och massa kläder samt resor. Det var underbart och jag ville inte vakna.
Men nu är jag vaken och ska faktiskt sluta skriva eftersom magen kurrar och jag ska göra pannkakor.
Livet är lyx om man gör det lyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0