Lazee ft. Neverstore - Hold on

Åå en härlig dag.
Började med Historia provet och jag är långsam så tillsist var jag ensam kvar och min lärare fick slita provet ur händerna på mig, jag hade inte ens svarat på alla frågor
Snyft snyft
Sen fick jag G på mitt fysik prov, hallelujah!
Sist hade jag franska, och jag somnade inte på lektionen! Grattis till mig. Sen så skulle jag ha möte, men det blev inte av så jag gick till staden Göteborg och kollade i affärer med Hanna och Kajsa. En doubbelcheese innan vi gick till EspressoHouse och tog en Latte som jag fick för halva priset för jag är bäst, med Petra och Radiyah också.
Efter ca 100 timmar snack, tjöt och skratt så åkte jag tillbaka till stan för att köpa en halsduk. Såg en fin och tänkte ställa mig i kön då jag tittar till höger och där är den! Halsduken jag inte ens kunnat föreställa mig, grr* den blev min på mindre en 5 sek eftersom det var sista exemplaret.
En ögonfransböjare och lite julklapps idéer till båda mig och andra, senare så åkte jag hem och lagade middag till pappa och mig.

Nu är jag nöjd och har ett stort leende på läpparna. Läste också i uppmuntrans boken och hittade detta citat:
"Vare sig du tror att du kan, eller du tror du inte kan, har du absolut rätt. "

Kommentarer
Postat av: emma

åhhh. vadå för halsduk? blev nyfiken nu!

2008-11-26 @ 22:47:18
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0