OK go - Here it goes again

Gud, hur orkar folk?
Var och varje person som skaffar en blogg tar sig tiden att fixa sin blogg så fin och pysslig och färglad. Jag själv har vit bakgrund, svart text och lila rubrik. That's it! Jag har ingen ork till att göra allt det dära onödiga små pysslet runt omkring. Skippa det och kom direkt till saken (inget illa menat)

Jag mår bäst just nu för jag tjänade precis 100 kr på att göra... tja vad? Baka två kladdkakor till pappas jobb vilket jag gör en sisådär varannan dag. Antingen till familjen eller till någon annan person som är värd det. Själv äter jag inte så mycket av det jag bakar, hugger dock gärna in på andras mat, oups! Men pengarna går direkt till sushi och skön kväll imorgon.
Nu blir det fysikplugg och jag fattar noll. Någon som förstår sig på det med Elektromagnetiskstrålning... nej? inte? Tänkte väl det för då hade jag dödat er. 

Ooh glömde säga att nu har jag fått julmust och mamma skrämmer skiten ur mig då hon drack upp halva flaskan och pappa sa att när hon var gravid var det ända hon drack Julmust! Syskon nu? No thank you

Ps. Min syster är på Kanye West konsert och jag hade dödat för att få vara där med henne.


Kommentarer
Postat av: radhiyah

2008-11-21 @ 00:51:22
Postat av: radhiyah

haha..jag var ju duktig på det här...men jag sitter själv o klurar på om jag förstår minst en sak av allt vi har gjort :S.. JAG FATTAR INGET!

2008-11-21 @ 00:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0