Pink - Just like a pill

Yeey. Jag kommer ha en sådan träningsvärk i min kropp, speciellt min högra arm, imorgon.
Jag spelade badminton med Vickelicious idag och vad ska man säga annat än att vi fick verkligen ut våra aggressioner. Dock så vann Vicke ganska överlägset på matchen men vafan, vem bryr sig?

Igår var det 50års kalas och jag hade de faktiskt trevligt, åt som en häst och pratade med en Milf Morsa som tyckte jag borde bli tillsamans med hennes skit snygge hockyspelande son (jag fick se bild).
Annars så har jag inte gjort så mycket, töntat mig med folk och mått allmänt bra och ikväll blire skoj, vi får se vart kvällen tar oss och hur den slutar. Säkert med att Petra skuttar, Hanna ramlar och gråter, Linda är lost och full och Vicke hittar några håschare.
Det var allt för den här gången. Ha kul i helgen - det ska jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi

2008-11-15 @ 16:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0