Pink - So what

Ooh, jag mår så bra. Jag skuttar runt.
Vaknade klockan halv två idag, med en Linnea snusande bredvid mig. Vi hade varit uppe till fem (wow) och busat hela natten, vi ville ta foton på oss själva som galna men eftersom batterierna dog så fick jag lite halvdamp och gick och lade mig. Innan dess spelade vi monopol, såg på bilder och filmer och skrattade som aldrig förr. Hon gör mig så glad.
Iallafall så gick eller snarare skuttade upp ur sängen, tog batterierna som nu hade fått laddat och började ta en massa bilder, jag måste få säga att vi är ett mycket sexigt par sådär på morgonkvisten.
Vi hoppade runt och sjöng med i Pinks låt som är underbart bra.

Sen sprang jag iväg till dansen, sedan gymmet och till sist solariumet (jag kände mig så blek) så nu är jag kräft röd i ansiktet. Glömde också säga att jag klippt sidlugg klockan halv fyra på natten. Den blev läskigt jämn och snygg för att vara så sent.

Love to all. Nu blir det en dunder bra vecka, med projekt, härligt folk, härlig stämning och massa skojsigt som händer.

Bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0