Regina Spektor - Samson

Och jag är offeciellt en nörd då jag är med i elevkåren på Fässberg. De bönade och bad och jag kunde inte motstå till att bli Café utskott, så det är alltså jag som har hand om vårt café i skolan, skapa stämning och framföra elevernas förslag och tankar. Så alla ni Fbergs barn, det är mig ni ska till om ni vill ändra något, jag är the insider person.
Plus att detta kommer synas på min meritlist och jag tycker ju det är kul, pinsamt nog.

Annars har de inte hänt mycket, jag skulle ha min första rättskunskaplektion idag, men läraren är tydligen senil och glömde bort att vi började idag, så på fredag blir det istället. Skönt att sluta ca: 2 timmar tidigare än väntat. Får då mer tid till att plugga underbara franska och historia som jag ska ha prov på imorgon.
Jag hatar Antiken.
Men nu ska jag faktiskt plugga och sedan krypa ner i sängen för en tupplur.
Se upp losers, här kommer jag!

Update: Jag har sovit i 1½ timme men har inte läst mer än 2 sidor i historiaboken.
Skjut mig, mina ögon skelar.
Glömde också säga att jag åt en fet kebabtallrik med tjejerna idag. Det var riktigt gött
Kl 19:55

Kommentarer
Postat av: Alex kungen i Fberg Johansson

Men nice :D

Jag är med elevrådet, är det samma sak ? :P

2008-11-26 @ 22:00:49
Postat av: Myself

Haha långt ifrån ;) Jag är också med där, men elevkåren är ju snäppet bättre liksom, höhö!

2008-11-26 @ 22:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0