Rihanna - Live your life

Å så somnar man ännu en gång.
Jag bestämmde mig att lägga mig i min mjuka, härliga säng, ta fram min läxbok och läsa ut den där jävla engelska boken Junk. Men nej, istället så ville jag testa att ta en penna i handen, sova och när jag släpper penna så ska jag gå upp (detta tar max 20 min, mycket bra grej att göra om man är trött men inte hinner sova.)
Tro fan inte att jag vaknar när pennan faller utan sover vidare som en stock ytterligare 1½ timme. Haha, klantig som jag är. Och som vanligt drömmer jag om samma person, varför ska du återkomma i mina drömmer hela tiden?
Men nu ska jag faktiskt plugga för jag måste det, sen blire House, stryka, Grey's anatomy och sängen (igen). Och jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0