Sting - Fields of Gold

Idolnörd som jag gått och blivit.
Älskar typ alla låtar som gjorts under detta året, fan vad bra de är! Speciellt Robin som bara blir bättre och bättre. Kevin håller sig på en jämn och bra nivå som jag älskar. Och tyvärr börjar jag gilla Johan mer och mer. Han har faktiskt en ganska läcker röst, som i Free Falling från igår, dock åkte han ut och det var rätt.

Nej, nog om Idol och mer och dagens dag. Sov hos Vicke och sprang hem klockan tio på morgonen för att baka med mammis. Vi bakade allt, lussebullar, pepperkakas sak, (inte pepparkakor, vi köper dem istället) knäck, chocklad doppad marsipan, nougat godis osv. Jag är nu en uppsvälld boll och är jätte nöjd.
Nu är våra gäster här och jag ska duscha en snabbis innan kvällen tar fart. Vi får se hur det går, fast jag har riktigt ont i huvudet och trött som ett ufo, allt är som vanligt.
 Ciao Bitches.

Måste också bara säga att detta inläggets rubrik/låt är så jävla bra. Ursäkta att jag svor men det är den. Så tryck nu upp en ny internetsida, skriv in www.youtube.com och sedan skriver ni Fields of Gold - Sting och lyssnar och njuter.

Kommentarer
Postat av: Johan Palm fans

Men Gud åkte han ut? :O

Hörde även att folk svimmade.

Hade jag med gjort, han är såå snygg !

2008-11-29 @ 19:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0