Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt

Du kom inte etta iallafall.

Är jag inte duktig då?
Jag har gjort min engelska läxa, plus lite till. Jag har gjort klart hela min filmanalys som blev 3 sidor långt. Jag har börjat på min historia uppstats, efter 10 veckor. Samt börjat läsa på psykologiprovet.
Jag känner att jag har halkat efter lite i skolan men nu ska det bli ändring på det. Jag ska inte längre slappa, skita i läxor eller lektioner. Grr*

Allt jag vill just nu är att åka hem, dra på mig mina danskläder och få dansa i timmar, timme efter timme. Dansa så jag glömmer mina tankar för en stund, så jag blir gladare, så jag blir bättre, så jag helt enkelt försvinner in i mig själv.
Fast lite kul är det allt, för just nu ligger Haris framför hela klassen på 3 bänkar och posar. Vilken topmodel han är.

På fredag kommer min syster hit till Sverige. Så jag får träffa henne igen, så jag klagar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0