Kevin Borg - Living on a prayer

Ett härligt slut.
Jag har nyss skickat in mitt historia arbete, tack gode gud jag är fri! 23:49 så skickade jag iväg mejlet till min lärare.
Visst en nörd! Jag vet, jag pluggade på en fredag. Men eftersom min syster satt i soffan bredvid, vi snackade om allt och inget och båda hade varsinn laptop att latja med så störde det mig inte. Hellre det än att återigen sitta hos någon och supa bort pengar med samma gamla människor.
Kalla mig tråkig eller vad ni vill men jag tar inte åt mig.

Jag såg faktiskt idol för en gång skulle och jag såg Kevin Borg. Den bästa killen som någonsin funnits i Idol och dagens låt som han framförde var för mig de bästa nummret som gjorts genom Idol tiderna. Me love and adore.
Jag menar han kommer till Sverige och lär sig svenska på 6 månader och blir bättre än Drottning Silvia.

Nu orkar jag faktiskt inte mer, utan ska krypa ner i min säng och njuta av att jag har en oplanerad och otroligt skön helg framför mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0