Ola Svensson - Natalie

Jag somnade som en stock igår.
Vicke tittade förbi, vi åt min kladdkaka som jag kan lova er var den goaste jag ätit i hela mitt liv, pluggad och lirade en låt på guitar hero innan vi dog av trötthet och bestämde oss för att busa lite.
När hon försvunnit ut ur mitt hus, dog jag med kläderna på i min säng och tittade på Hocus Pocus, äntligen!
I två år har jag letat efter den filmen och velat se den, men eftersom det är en gamal Disney film från 1993 så finns den bara på VHS. Tack gode gud for Youtube, för där fanns hela filmen i bra kvalite.
Sen somnade jag och det kändes som om jag bara blundat i ca: 2 minuter och haft en liten dröm om spindlar innan klockan ringde. Jag fick verkligen kämpa mig ur min säng, rullade nästan ut och började tvätta av mig då jag plötsligt kom på: Jag har ju sovmorgon på måndagar. Hallelujah moment tänkte jag och kröp sedan ner i min fortfarande varma säng för att sova ytterligare en timme.

Nu sitter jag här framför datorn och borde plugga mitt älsklingsämne filmkunskap men istället flyr jag ifrån det och gör en massa annat onödigt, som jag tror vi alla gör för att slippa ta tag i jobbig saker såsom att städa, diska eller göra mat.
Jag dansade t.ex extra länge idag, för att slippa åka hem. Det blev balett (och street) och mina piruetter börjar bli gryma måste jag säga. För, första gången jag gjorde en piruett i hela mitt liv så sa min lärare att jag var jätte duktig...wiie! Naturbegåvning?

Nej, nu ska jag upp och äta kladdkaka (igen, sicken tjockis, men jag har dansat 5 timmar på två dagar och imorgon ska jag gymma och idag hade jag gympapass så det så!)
Ciaao bitches
 

Kommentarer
Postat av: Tobias

"I två år har jag letat efter den filmen och velat se den, men eftersom det är en gamal Disney film från 1993 så finns den bara på VHS. Tack gode gud for Youtube, för där fanns hela filmen i bra kvalite."



Jidder, jag har den på dvd. ;)

2008-11-10 @ 23:10:42
Postat av: Hanna

Din lilla bajskorv, varför har du inte sagt detta till mig! Då ska jag låna den av dig, för den måste jag få se igen, haha! Bra kvalite var kanske att överdriva om man snackar om Youtube.

2008-11-10 @ 23:52:17
Postat av: Tobias

Som om jag vet att du kollar på såna barnfilmer! :O haha :D ist för att du ska låna den, kanske kan kolla på den tsm i helgen?

2008-11-11 @ 17:34:48
Postat av: Hanna

Haha jaa, den filmen har ja faktiskt sett varje halloween med julia, emma och Johanna. Men jag vill ju se den med Julia =(

Vi kan se en annan film!!

2008-11-11 @ 18:30:38
URL: http://hannay3.blogg.se/
Postat av: Tobias

Jovesst kan du det. jag tar med den imorn. Ring på lunchen :)

2008-11-11 @ 18:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0