Coldplay - Viva la Vida

Usch, jag är verkligen inte sådär fräsch. Jag har suttit inne på mitt rum hela dagen och hela gårkvällen. Jag har inte gjort något vettigt förutom att titta på Gossip Girl, hela säsong två på mindre än 24 timmmar. Nörd eller vad? Men det har varit dunder skönt, precis vad jag behövde. Dock har jag inte ens tagit ett steg utanför dörren, ska nog hitta någon som vill gå på en uppfriskande promenad såhär i  söndags mörkret och kylan.
En liten dusch och sedan är jag klar att gå.
 Hoppas ni har haft en bra helg så ses vi på måndag då jag vill höra om allt.  Ciao my Loves

Kommentarer
Postat av: emma

vadå wannabe gossip girl liksom?!:P

2008-11-24 @ 13:45:07
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0