Wham - Last Christmas

Nu är det bestämt.
Nästa helg ska jag julbaka och det kommer bli sjukt mysigt för då kommer det vara första advent, vi kommer ha julbelysning och pynt, jag kommer ha pengar och köpa massa julklappar och det kommer vara julmusik i huset dygnet runt.
I år har jag bestämt mig för att köpa julklappar så fort jag får mina pengar så det som blir över kan jag spendera på fika, mys och annat smått och gott som krävs under julen månaden. Frågan är bara vad jag ska köpa men det löser sig alltid! Jag ska idag få min julmust, jag sitter nu och lyssnar på julmusik, spelar Christmas Couples och borde skriva ett arbete om Julmat. Jul, jul och återigen jul
Fakta
Det är bara: 10 dagar kvar sen är det 1 december.
Sen är det bara 1 månad och 4 dagar kvar tills julafton och då kommer tomten.

Kommentarer
Postat av: Celine

"We love Christmas don't we guys?"

"YEAAAH!"

"Why?"

"We get a lot of presents!"

"And food!"

"Hum! And chocolate!"

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2008-11-20 @ 15:06:34
Postat av: emma

ååhh jag vill vara med! JÄTTEMKT! men vi ska ha julbak här med, hemma hos katinka och evelina:D de har nämligen en mkt större ung än vad vi har.

2008-11-20 @ 15:51:00
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0