James Blunt - Same Mistake

Nu så sitter jag här, framför datorn återigen och snorar ännu mer.

Till en början så var den här dagen en mycket annorlunda dag. Det var fredags känsla i hela F-berg eftersom vi alla är lediga imorgon. Det blev mycket Neger/President kortspel och alldeles för många kaffepauser pga. Nervositet och stress.
För idag var det en stressig dag, ett psykologiarbete skulle in, som jag klantigt nog skrev igår klockan 00:00 exakt.Två reklam arbeten, var ett jag kämpade med klockan 01:00 som flyttades fram tills nästa vecka. Grr* Efter det blev det redovisning och så orientering som avslut på dagen.

Som om dagen inte blev värre så Kuggade min älskade syster sin uppkörning och jag ber till gud att hon ska få en uppkörningstid imorgon innan hon åker. Ja, för imorgon så är det stora dagen för henne. Hon, Samira och Vera ska flytta till Paris i ett år, lyx shoppa, festa varje helg och leva på nudlar.

Ett litet btw innan jag beger mig upp till köket:
Som ni kanske märkt så heter alla mina inlägg en låt istället för något gulligt som resten av jorden, eller ja, alla bloggare. Men det är inte för att sticka ut, utanför att det är den låten jag känner igen mig själv i just den dagen. Sådär ja, nu fick ni en liten klurare för resten av denna egentligen underbara dag.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

je t'aime

2008-09-25 @ 18:21:28
Postat av: Tobias

Morgondagens rubrik, "I like big butts"? :D

2008-09-25 @ 23:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0