Dixie Chicks - Not Ready to Make Nice

Ett år har nästan gått. Och jag måste säga att jag saknar dig.


Så mycket jag hade glömt, så mycket jag inte velat komma ihåg, så mycket jag har tryckt undan. Ditt leende, ditt skratt, dina blickar. Plötsligt på ett ögonblick fanns allting där igen, alla minnen. På det lilla ögonblick jag fick se dig så ingsåg jag att du är dig lik, att du är densamma, men ändå annorlunda.
Fastän jag vet att vi aldrig kommer få tillbaka det vi hade så kan jag inte låt bli och undra vad som skulle hända, jag kan helt enkelt inte släppa dig helt, min vän.

Forgive, sounds good
Forget, I'm not sure I could
They say time heals everything
But I'm still waiting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0