U2 - In a little While

Idag kom jag äntligen upp. Jag lyckades rulla ut ur sängen redan kl 7:44 och dra på mig lite kläder, en måndag. En snabb kaffe innan ännu en jobbig dag började hann jag också med. Vilken lyx. Dock varade den inte så länge då jag insåg att idag hade jag egentligen sovmorgon, började en timme senare.
Det hela slutade med att jag fastnade här framför min kära skol-laptop och bestämde mig för att ta igen allt plugg. Tillslut så blev jag så fast att jag missade franska lektionen och inte pluggat något.

Just nu försöker jag skriva min historia uppsats men det går inte bra alls. Det står helt still, min hjärna vill inte fungera. Det blir inte bättre av att en hel klass sitter här och knäpper på tangenterna eller pratar i mun på varandra. Jag blir tokig. Föresten, deadline nästa onsdag! Hjälp.

Nu börjar mattelektionen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0