Lucie Silvas - No Defence

Storstädning på G!

Jag kommer hem efter en het natt ute, och ser att min mamma storstädar, i MITT rum.
Vad har hon för rätt att gå in där å snoka? Jag menar att jag har massa hemligheter i alla mina olika lådor, som jag själv inte ens har koll på vad det är och vart alla saker ligger.
Iallafall så kom väl en del fram, men jag lyckades rädda det värsta och nu sitter jag i biorummet i mitten av berg med kläder, skor, väskor, tidgningar, gamla papper, foton och dagböcker. Mycket underhållande måste jag säga.

Min heta natt igår var en underbart rolig tjejkväll, med vin, cigg, kortspel, jag har aldrig och Saning/ Konsekvens. Mer än så ska jag inte avslöja, det är upp till er fantasi!

Tittade precis ut och märkte att löven börjar bli gulare, rödare och brunare. Fastän det är jätte tråkigt med evigt regn och sedan iskall vinter så är hösten ganska mysig. Speciellt när det inte regnar allt för ofta och man kan gå i sin nya snygga höstjacka och mysiga Uggs, ta massa fula bilder bland alla guldiga löv och fortfarande kunna ta en kaffe ute.

Nu måste jag återgå till min städning så jag blir klar någon gång!
Ciaao

Kommentarer
Postat av: emma

mm kaffe ute is the shit! herregud idag köpte jag en café au lait ur en maskin på sorboone och shit det smakade bara socker!! feta sockerbomben. v förstod inte förrens efteråt när ALLA hade köpt varsin kaffe att det finns en knapp där man kan välja hur mkt socker man vill ha

2008-09-29 @ 22:53:20
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0