Black Uhuru - Chill out

Ett långt, härligt lov börjar gå mot sitt slut. Jag börjar också gå mot mitt slut eftersom jag sovit 5 timmar per natt, 3 nätter i rad. 
Igår var det lugnt hemma hos mig på dagen, städa lite, tog det lugnt och bara mådde bra. På kvällen blev det chillchill här med några, vi som inte har råd att gå ut på korgen eller orken att åka på fetfest. 
Idag var det soooool, skinnjacka, solglasögon och stan med goa sällskapet. Sushi, coca cola och shopping samt en glass med topping som pricken över i:t. Härlig kväll ute på min balkong, ett skönt gäng och buzz. Livet är så lätt.
Dock mår jag illa nu av någon anledning, fast det är nog bara trötthet. Ska iallafall sätta på gårdagens film som jag somnade till. Man får ju vara lite smart och dela upp dem i olika delar, hehe.

Jag har två dagar kvar av lovet och dem kommer jag bara glida över.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0