Roy Orbinson - Oh, Pretty Woman

Idag (igår) var det upp tidigt, klockan nio, för städtanterna (snarare ung kille) kom och började dammsuga. Orkade inte sitta hemma och stirra in i vägen så jag åkte till gymmet och biffa till mig, solade, duscha, åkte till stan och shoppa present till underbara Sofia som fyllde 18 år. Grattis!!! Sedan träffade jag Jesper och käkade Thai-take away i solen, åkte hem, slängde på mig högklackade, sprang iväg till bussen. Missa och tog nästa. Hann i tid till Sofias kalas som var jättekul. Sedan blev det till Johan på chillkväll där jag satt och kasta Cheerios och dansa bugg till Pretty Woman. Tillsist blev det hem. Nu är jag hemma. PuuH! Jag är ganska utmattad. Dock vill någon tydligen att jag ska åka iväg igen, tror dock inte det kommer hända för mitt huvud kommer explodera.

Céline fyllde också år igår!! Grattis till henne, lovelove. Sarah ska firas med två tårtor och partyljus på söndag. Det känns som om ALLA fyller år nu, jävla vuxna som måste ha så mycket sex under sommaren och föröka sig!

Allt jag vill nu är att krypa ner i sängen och mysa med min kudde vilket jag nog ska göra.

Love

Grattis till vackra Sofia!!

Vi kallar henne duvan! Gillar ju hur fräsch den duvan är.

Thai-take away forever

Mina två favoriter posandes på toan

Kommentarer
Postat av: v

toan is the shit

2009-04-10 @ 20:09:16
Postat av: Soffi

Tack så mycket underbaring:D you made my day! min present är grym haha, tack igen! massa lööve till dig<3<3

och vill bara säga att min toa is the shit:P

2009-04-10 @ 21:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0