The Killers - This is your life

Den ljuva doften, den söta smaken, den härliga efterkänslan. Alkohol? Nej för fan, Coca Cola.
Coca Cola is the Shit, jag har kört på det det senaste. Har ju lika kul med som utan alkohol, jag är ju en översocial jävel så jag klarar mig bra med bara Coca Cola.

Jag börjar ju bli riktig party"fixer" samt Cupid. Nästa fredag ska jag t.ex. vara bartender på en "klubb" och det kommer säkert gå åt pipan men det löser sig nog. Ska upp och träna med mina Coca Cola flaskor lite senare.
Vad har hänt annars då? Jo, jag har... inte gjort ett skit. Ska snart iväg och gå en promenad med Sarah, i mina nya skor som mamma redan smutsat ner då hon med flit gick lite på dem, taskigt!
Jag ska också baka en fet, tjock, kaloribomb till tårta tills på söndag. Fira Sarah som fyllt 18, men eftersom man själv inte är 18 så kan man inte gå ut med henne, host, host. Så då blir det skumpa och tårta klockan tolv på dagen, livet är så bra.
"Tårta, på en torsdag?" - Johan Glans.

Nu känner jag att jag bara spårar ut i detta inlägg, ska fortsätta städa till The Killers som är så jävla bra!!!!!!!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0