Queen - Bohemian Rhapsody

Det är LOOV!! Jubel.
Jag har nu ledigt i 10 dagar vilket känns helt otroligt underbart. Jag kommer njuta så otroligt mycket, även om jag måste plugga en del också.
Jag har haft en härlig dag i skolan med Party tält på skolgården där vi bjöd på godis, läsk (alkoholfri cider) och musik samt limbo/dans och fotboll. Inne var det guitar hero tävlingar och alla vara bara så sjukt glada och roliga.
Ikväll blir det lite "barnvakt" samt fest som säkert kommer bli just great! Jag ska verkligen försöka ta bilder.
Jag fick min fredags sushi med Carro, sedan mötte jag upp mamma och tog en Latte på Espresso House. Lite shopping - ett halsband, en mint-tablettask och en massa mat till helgen. För mina kära föräldrar åker bort igen och nu ska de till London. Jävla fuskigt, eftersom jag har velat åka dit i mer än 3 år och jag ska ju flytta dit om 1½ år. Bög,bög.
Men jag är super glad för deras skull.

Jag hoppas jag inte blir sjuk ikväll, eftersom jag 2 gånger blivit sjuk precis när lov och ledighet börjat. Så nu ber jag om att jag inte får denna jävla magkrampen och spy-attackerna, att det bara var vinterkräksjukan och inte stress.
Nu måste jag dock sticka, måste fräscha upp mig for tonight!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0