The Staple Singers - Dock of the Bay

Höhö, jag spydde inte igår!!! YEY. Men jag gick till doktorn idag iallafall för att kolla om det inte är en tumör eller något annat som spökar men icke sa nicke. Förmodligen stress trodde läkaren. Kommer det igen så ska jag åka till akuten, blablabla. Jag vet att det är stress men vad ska jag göra åt det? Tre prov denna veckan, ett som jag missat sedan innan, ett på 60 sidor och ett jag fick reda på idag. Jag tänkte hoppa av skolan några sekunder där men en ängel räddade mig, tack.
Sedan måste jag ju tacka Sarah, min underbara Sarah som skickade världens fulaste bilder på mig för 2 år sedan. Jag kommer hänga mig själv pga. av dessa. Först hoppa av skolan och nu hänga mig...låter inge vidare!
Bilder från tårtkalaset i Söndags och ni kan väl få en bild som inte är så otroligt hemsk på mig eftersom man knappt ser mig.

Hinner inte lägga upp fler bilder nu, ska återgå till mitt Historiapluggande. Pluggat seriöst sedan klockan 13.00 idag, läst 60 sidor, skrivit minst 7 sidor datoranteckningar på datorn och tja, än är det inte klart.




Kommentarer
Postat av: v

hanna är duktig! och fin tårta med! sorry om jag var lite frånvarande idag. pussokram

2009-04-15 @ 18:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0