FEK - Forza Fässberg

Jävlar vilken dag!! Sol och härlig stämning.
Det var Workshop med flaggmålning och asskönt folk i Cafét och jag hade det jättekul. Sedan så tågade alla vi på Fässberg till aktiviteten (alla och alla men mycket folk) för att spela fotboll mot Italinerarna som är på vår skola nu. Det blev en jämn och rolig match och fan vilken stämning vi skapade. Dock slutade det i bråk, med kniv och ambulans, en kille blev knivskuren men annars var det lugnt. April, April. Ingen blev knivskuren men det var faktiskt en kniv där, det såg jag, men det hände inget och alla lugnade ner sig. 
Men det är sjukt tråkigt och dålig stil av folk att göra så, förstöra en vänskaplig match på det sättet som folk faktiskt gjorde. Men annars var vi en grym klack, vi på Fässberg och jag är ganska stolt över vår skola och såsom min kära vän sa: Den slog iallafall "Gajs". Trevligt att höra!

Nu ska jag plugga och bli lugn och fin.
Hoppas folk lär sig och växer upp någon gång.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0