Matt Nathanson - Heartbreak World

Sitter på balkongen med min älg filt runt om mig, laptopen i knät och de sista av solen som lyser mig ansiktet, innan den går ner bakom husen och visar att dagen börjar gå mot sitt slut. Ur högtalarna strömmar The Killers - Romeo and Juliet och jag sitter i en alltför stor tröja, under har jag Fässbergs t-shirt och nertill, ett par slitna jeans. Håret är vågigt och utsläpp. Ögonen är klara och stora.  Jag känner mig fri, fri är det jag är.
Ännu en dag har gått och allting är ganska bra.
Veckan som kommer är fyllde med roliga saker som defenitivt kommer pigga upp humöret och göra att jag orkar med ännu en vecka till. Självklart finns det redovisningar, prov, inlämningar och sådant strunt men det känns som om det kommer gå ganska bra ändå. Det känns som om allting som tyngt ner mig de senaste släppt. Jag är lycklig!

Make Love not War

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0