Björn Rosenström - Het

Vad ska man säga? Livet är underbart - la vita e bella (stavning?)
Solen skiner var dag och det kommer bli 15 grader, om inte mer, nästa vecka och det kommer bli så jävla underbart.
Jag ska till Köpenhamn och shoppa en hel dag, på tisdag, med Mamma och det kommer bli grymt mysigt.
Alla prov (nästan) är över och jag är färdig nu.
Det är en asskön fredag kvar, med partytält och annat skoj innan det blir lov ett bra tag.
Det är 35 skoldagar kvar till Sommarlovet.
Jag har shoppat, det blev ett par jeans och ett vitt, ribbat, linne.

Tja, jag kan ju inte vara annat än glad. Har studsat runt, skrattat och drivit alla till vansinne idag i skolan. Men det kan inte hjälpas, jag älskar allt just nu.
Nu ska jag gå ut, ta en nypa luft sedan blir det sängen och en lång, drömlös, natt (hoppas vi på).

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0