Michael Bublé - Haven't met you yet

Jullov - hallelujah! Och om 7 dagar (räknar söndagen som en resedag) åker lilla jag till Thailand. Jag har inte riktigt hunnit tänka på det, längta till det så det känns absolut inte som jag ska åka men det ska jag och jag kommer bara njuta något fruktansvärt!
Jag har dock lite panik för jag måste träffa alla en sista gång, shoppa det sista, köpa pappas b-day present, gå ut, skriva två arbeten, ha middag men speciellt fixa och "designa" hela min balklänning. Den ska ju sys upp i Thailand!
Jag har dock hunnit shoppat lite - julklappar till K, b-day present till Alex, sedan har jag självklart shoppat till mig själv - två ringar för jag älskar ringar, ett par asheta skor som jag köpte för jag har slitit så hårt under höstterminen, massa hårspännen och sånna små prylar samt ett par SkullCandy hörlurar, min julklapp. Det är så att i år skiter vi i julklappar men vi ska alla i familjen köpa en present till oss själva som vi rimmar på och så får dem andra i familjen gissa vad det är för något - då köpte jag ett par höglurar.
På tal om det så kom min syster hem i onsdags och jag har verkligen insett hur mycket jag saknat henne och att jag älskar henne av hela mitt hjärta.
Nu babblar jag bara på som vanligt. När jag egentligen borde slå in julklappar, städa mitt rum, köpa lite saker på nätet och skriva listor. Snart så kommer också Violetta som ska koka knäck med mig. Juligt!
Igår var det utgång med några fakirer och dem älskar jag med! Tack för att ni finns!!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0