Linkin Park - Numb

Mamma dotter dag.
Ska snart ut och gå i det fina vädret med mamma och snacka om allt och alla. Det är faktiskt mycket mysigt att gå när det är snö ut, det knarrar så härligt under fötterna när man går och jag bara älskar känslan. Fast inte allt för ofta, någon gång om året räcker bra för mig.
Sedan ska hon hjälpa mig med matten, har prov igen på fredag. Måste säga att det är grymt att ha en förälder som är lärare, hjälper och pushar mig framåt och får mig att vilja mer samt att förstå. 
Efter det ska vi göra och äta middag, åka till Danilo och äta lite försnacks innan vi ska se Changeling. Pappa är i Tokyo just nu, så vi passar på att ha tjejdag förstår ni.
Hoppas ni får en mysig Söndag, njut, för imorgon är det skola/jobb igen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0