Ne-Yo - She got her own

Nu har jag vaknat, pratat i telefon i 1 timme och ätit lite mat.
Imorse när jag vaknade halv åtta, försovit mig i trekvart, så kände jag att jag verkligen inte orkade gå på matten, kunde knappt resa mig så jag somnade om. Åtta masade jag mig ut sängen och klev in i duschen. Mådde la relativt okej i duschen men sen, när jag ätit en liten macka så bara mår jag så jävla dåligt, båda av utmattning och av magknip/illamående. Men jag kämpar på och åker till skolan men blir bara sämre och sämre.
Halv ligger på stolen och koller på pingvinresan under Naturlektioen. Jättesöt film men efter filmen var slut så klarade jag inte av mer utan åkte hem och bara kände att jag skulle spy när som helst. Det gjorde jag inte, utan jag somnade och sov i 3 timmar och vaknade upp med bara en lätt ömande mage som kurrade.
Så nu har jag ätit Chiken Tikken Masal (kanske inte det bästa men det var gott), mammas hemmagjorde som var sjukt god och pratat med Emma för att gratta henne i efterskott. Jag hoppas och ber fortfarande om att jag inte ska spy för jag skulle inte klara av att spy upp massa rosa/brun sörja med kyckling bitar i! Ha, nu äcklade jag dig allt. Iallafall lite, erkänn?

Jag ska krypa ner i sängen igen och bara vila för jag är totalt slutkörd. Jag vet inte om det beror på att jag inte sovit så länge eller bra denna veckan, om det är för stressen med hela FN spelet, om det är för att det vart kaos i mitt liv de senaste veckorna eller om det beror på att jag faktiskt är magsjuk/sjuk och bara behöver sova.
Eller tänk om jag är jättesjuk, värsta sjukdomen och att det är trötthet som är första tecknet, utmatthet och slöhet? Okej, nu skrämmer jag upp mig själv ganska rejält!
Jag, Hanna, är inte sjuk. Frisk som en nötkärna.

Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer bli jättesjuk och jag kommer inte kunna se på dig någonsin pga spygrejen!

2009-02-07 @ 02:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0