PJ Harvey - The devil

Haha juste. Såg verkligen världens roligaste PJsar i dag.
Rosa, jag ni ser vad jag skriver, ROSA chinos med ca tio toffsar på varje ben. Vita/Svarta lacost skor. En svart adidas jacka och som pricket över i:t en vit bandana i håret. Grr, what a sexy 12 year old boy! Eller nej, BOYS. Det var inte bara en kille som stod så, utan två bredvid varandra, med exakt samma kläder. Jag har bildbevis om ni inte tror mig, jag menar, jag kunde ju inte bara låta två så snygga killar passera utan en liten bild och vem vet? Kanske facebook nästa.
Är jag en hemsk människa? Hell yeah. Vilken passande låt haha.

Tusse = PJ/Fjortis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, det är Pj,sarna som är onda.. det är din plikt att lägga upp på Feezbook. nej du är inte ond, en tjuv bara...

2009-02-26 @ 16:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0