Teddybears STHLM - Hey boy

Sitter här och käkar frukost.
Var uppe till halv fem igår, bara för att göra klart en film. Och nu är den klar, puh! 7 minuter lång och jag har klippt ihop, pysslat och trixat som fasiken.

Skedde det någon olycka igår? Sprang jag runt med en kniv? Det är nog många som har undrat och jag ska vara helt ärlig nu: Det blev fler lik i garderoben än jag trodde, ha!
Alex kom hit igår och vi såg vackra och hemska filmen Titanic. Oj, vad söta de är tillsammans Leo och Kate/ Jack and Rose. Så söta att jag ikväll ska se Revolutionary Road och fullständigt skita i att det är den 14 februari idag. Like I care?
Jag menar, det är ju en ganska onödig dag. Ska man inte visa att man älskar någon varje dag? En gång om året kanske är lite för rått och sällan. Älska dem som står er nära varje dag!

Happy Valentine's day
Love

Kommentarer
Postat av: emma

håller mig dig. kärlek från paris

2009-02-14 @ 19:41:50
URL: http://missemmaa.blogg.se/
Postat av: R

it's a start ;)

2009-02-14 @ 23:39:21
Postat av: R

it's a start ;)

2009-02-14 @ 23:40:19
Postat av: Johansson

Hur vågar du se Titanic på Fredag den Trettonde? :O

2009-02-17 @ 18:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0