Hinder - Lips of an Angel

Okej så segt. Hemma hemma hemma och jag gör allt jag inte borde göra. Som att städa min garderob så nu ligger nästan allt på marken och skräpar, fyfy! Jag funderar också på att åka in till stan men det är egentligen dumt på ganska många sätt. Kommer ju aldrig få något gjort isåfall. Jag har faktiskt ingen aning om varför jag sitter här och skriver ett inlägg men det är bättre än inget. Nej, nu blir det racerfart med städningen och sedan upp och jobba.

Hoppas ni mår bra och absolut inte surar över att det är skola, det snöar och att inget bra går på tv ikväll. Tänk istället positivt som att om sju veckor är det lov igen sedan är det bara nio/tio veckor tills sommarlovet, imorgon kanske det har slutat snöat och att ni faktiskt ännu inte hunnit få mer än ett par läxor. Woho love my life.
Update: Idiot som jag är så drar jag till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0