Sum 41 - Summer

Grymt snygg morgonstil måste jag erkänna att jag har. Jag menar, en perfekt slarvig knut, fräsch, vacker hy och glänsande ögon. Linnet och shortsen gör att man ser så smal och fin ut. Ha! Nu ljuger jag igen. Mitt hår är nog en katastrof, sitter allvarligt och funderar på om man borde stryka det och hoppas att det blir en någorlunda okej morgonfrisyr, ni vet lite rufsig och okontrollerad. Men nu är det bara AAH! Monstret har anlännt och kommer äta upp hela New York.

Så vad hände igår? Jag dog, somnade i soffan och sov tills jag blev väckt av Vicke som sa att vi skulle gå. Så vi åkte till Johan och såg på När lammen tystnar som gick på tv3. Jag hade förväntat mig blod, död, kött, skräck men till min besvikelse var det inget sådant. Visst, den var rå och äcklig för att vara gjord i början på 90-talet och det är en kult-film som man borde ha sett och jag ska se de andra tre filmerna vid något tillfälle. Då har lovat mig själv att inte hoppas så mycket på blod och död. Herregud, jag låter ju helt hemsk och grotesk!

Ajaj, det bränns på hela min arm. Ungefär den känslan som om man blivit bränd av en brännmanet på sommaren. När man simmar runt där, fridfullt i det varma, ljumma sommarvattnet och så bara kommer det en äcklig liten försenad manet som förstör det fridfulla och bränner en. Åh, det är nästan så att jag längtar tills jag får se maneter igen för då betyder det att det närmare sig vår och sommar och att jag är på Kalvsund och bara mår bra. Ligger i hängmattan med en go bok, ligger på altanen och solar eller äter en riktig god middag och ser ut över havet och sedan går upp på berget och ser på solnedgången med filt, kaffe och kakor.
Jag glider runt i mina Wayfarers, i alla färger, har mina Nine West gladiator skor med kilklack (som nog inte finns kvar längre, buhu. Men gå in på deras hemsida och DÖ för alla deras skor, funderar allvarligt på att beställa hem tre stycken redan och jag har bara kollat igenom första sidan. Åh jag såg precis dem jag vill ha fast i ormskinn och inte bruna) och brunbräna ben. Eller så har jag bara vanliga gladiator-skor från Scorette som är också to die for med ett par ljusa slitna jeans och ett vitt linne en härlig sommarkväll när man promenerar runt i stan och mår riktigt bra med lite svidande axlar och näsa men det är det absolut värt.

Som ni förstår så längtar jag otroligt och ganska mycket till sol och värme. Så när jag tittade ut igår och bara ser vitt, snö och en halv snöstorm utanför fösntret trodde jag att jag skulle dö. Så jag har bestämmt mig för att hålla mig inne hela helgen och bara dö utav tristess. Okej, det kommer jag nog inte göra för jag har redan planerat saker men det känns ändå skönt att säga så! Åh hoj nu ska jag upp och dricka varm O'boy.
För jag har faktiskt ont i halsen och snor i hjärnan men jag blir ju aldrig sådär riktigt sjuk som gör att jag kan bara ligga i sängen, knappt röra mig och slippa skolan utan istället för jag runt med ont i kroppen, fryser och varm panna. Men har jag feber? Nej, nej och återigen nej. Jag ska nog gå ut och rulla runt naken i snön.

Love

Kommentarer
Postat av: emma

hahah du kom ju aldrig fram till varför det bränns på din arm?!

2009-02-21 @ 21:59:39
URL: http://missemmaa.blogg.se/
Postat av: H

Hehehhe oups!

2009-02-21 @ 22:54:41
Postat av: emma

hahah vadå har du inte tänkt berätta det eller?

2009-02-23 @ 01:15:20
URL: http://missemmaa.blogg.se/
Postat av: H

haha jo, fast jag vet inte riktigt varför det brändes. Tänkte att det hade något med allergi att göra!!!

2009-02-23 @ 12:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0