Shwayze - James Brown is dead

Jag satt inte uppe hela natten och såg på Oscarsgalan, fast jag borde ha gjort det för det är sjukt kul och underhållande. Både att höra folks tal, se vilka som vann men speciellt alla klänningar som dessa underbart snygga människor har på sig.

Istället så sov jag och mådde riktigt bra imorse när jag gick upp. Imorgon kommer det kännas ännu lättare att gå upp eftersom jag och graven ska besöka Mölndals Tingsrätt och se på något fall, vet inte vad det kommer handla om men vi hoppas på något intressantare än ekonomiska brott eller något sådant. Jag vill veta hur det går till under en riktig domstol där det har begått ett mänskligt brott såsom misshandel eller kanske drog/alkoholbrott.

Jag tänkte passa på att be om ursäkt för mitt sätt att börja prata om något och sedan lite graciöst och obemärkt gå över till något helt annat. Haha, det är nästan löjligt hur lätt jag börjar på en grej och slutar någon helt annanstans. Hade inte ens tänkt på det förens min kära syster påminde mig.
Så tänkte jag också passa på att säga att jag stör mig lite på anonyma töntar som inte vågar stå för vad det skriver. Ska man ens kommentera, kan man ju åtminstonde skriva namn eller? (Och nu kommer jag få vad? 50 kommentarer från folk som säger att jag inte skriver namn när jag kommenterar andras bloggar eller sådant. Och då ska jag berätta för er att det gör jag visst! Antingen med H eller med hela mitt namn...Hanna! Så tro inte något annat)

Tillsist måste jag säga att "Jojje" min player, är otroligt cool och hans mål i livet är inte att knulla med så många som möjligt utan så många gånger som möjligt.

Nu ska jag sova, vakna, äta kladdkaka till frukost och sedan börja tjata på mamma om att jag behöver en Abtronic Pro. Ja, jag erkänner att jag kollar på Tv-shop och ja, jag faller för allt de säger och säljer. Tänk att jag är en av de idioterna som sitter där och säger "Åh, Tv-shop är bara såå löjligt och ingen går på det" men sedan i smyg, skickar iväg ett sms om en beställnig till både Magic bullet och Slim fit.

Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skriver aldrig namn. jag är för tuff för det. jag vet inte varför. men jag gör det aldrig. bättre så. rutan imorgon!

2009-02-24 @ 00:51:44
Postat av: emma

"Tillsist måste jag säga att "Jojje" min player, är otroligt cool och hans mål i livet är inte att knulla med så många som möjligt utan så många gånger som möjligt." KLOCKREN hahaha

2009-02-24 @ 11:04:42
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0