Regina Spektor - Better

Jävlar vad tråkigt det är i skolan ibland alltså. Höll på att ta självmord på väg till bussen imorse...fast det gjorde jag inte! Tur eller otur, vettefan! Men jag överlevde skoldagen som avslutades med HÖJDHOPP vilket är det VÄRSTA jag vet. Jag kommer döda personen som kom på idén. Förmodligen är han redan död, jävlar vilken tur han har alltså.
Sedan kom jag på alla läxor jag har tills imon och fredag. Åh, jag bara känner hur jag pyser ut hat just nu. Hat mot omvärlden som inte lever efter mig och det jag vill.
Vad är det jag vill då? Jo, nu ska ni få banne mig få se på en lista.
Jag vill...
...Ha nya skor - Nine West har dö snygga på NK. Zara och Topshop har också fått in sisådär tjugo miljoner, triljoner par skor som jag kommer att döda för.
...Ha en jävlar massa pengar så jag kan köpa alla skor och massa, massa kläder. En helt ny garderob liksom.
...Ha ett jobb tack. Jag och Kajsa ska ut på jobb-jakt under helgen så vi inte står där utan pengar, hela sommaren och lider.
...Ha gjort alla mina jävla prov som jag kommer ha inom den närmsta framtiden samt alla läxor.
...Ha en super rolig, underbar helg och sedan resa till Paris.
...Ha ett lite roligare liv än det jag har nu, kl 19:08:36.
Nej, nu måste jag verkligen plugga, jag vill inte.
Juste, jag shoppade med Jonathan idag. Han köpte mer än vad jag gjorde, inte okej!! Dock blev det en jeansjacke åt min syster men jag ska använda den också samt ett par till Wayfarers eftersom jag tycker de är fruktansvärt coola.
Imorgon ska jag på ledarskapsutbildning, dra till stan och köpa underkläder och kanske en tröja samt sola och bli neger. Sedan blir det matteplugg, liten gråtstund över att Vicke är i England och jag är "stuck here".
Jag längtar tills helgen, utgång med Börje och bara massa sushi, fika och strunt.

Love

Kommentarer
Postat av: Victoria

kommer tänka på dig varenda sekund jag är där, speciellt när jag strosar bland ton av skor och kläder från den nya vårkollektionerna i Brighton - kommer definitivt tänka på dig ;)

2009-02-25 @ 20:58:40
URL: http://victoriarice.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja du får skaffa ett jobb nu hanna, så vi kommer till barcelona!! :)

2009-02-25 @ 22:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0