Green Day - In the End

Kom precis hem efter ännu en hård dag på "jobbet". FN tar ju dör på mig men ändå kan jag inte låta bli att längta lite tills nästa år eftersom jag själv kommer vara delegat för ett land. Och jag kan erkänna att jag hela tiden ville lägga in kommentarer eller frågor efter de olika ländernas tal eller debatter när jag lyssnade både igår och idag.
Sedan fick vi en del skit, vi i tidningen, för att vi tryckte "fel" och "falsk" information och ingen tackade oss för det vi gjort, vi som har slitit som djur för det här. Jo, Iran tackade Media och då blev vi stolta för vi har jobbat lika mycket om inte mer än delegaterna.
Alla var iallafall super duktiga under dagarna, speciellt idag och jag har haft det stressigt och slitsamt men sjukt roligt.
Här kommer iallafall två fina bilder på tidningsredaktionen:
En seriös och en lite mindre seriös
       

Kommentarer
Postat av: Johansson

Haha du var jätte fin i dina kläder idag, som en sekreterare som kommer in på kontoret för att lämna senaste rapporten men slutar med något helt annat på skrivbordet :D



Melodifestivalen Lördag :D

Du håller la ditt ord ? Pusss <3

2009-02-05 @ 19:02:29
Postat av: Linus

naa, vilket hårt jobb att sitta och spela helicopterspel och vara inne på facebook :P lider med er stackare.

men tidningen var ju bra. framförallt om Jamaica som rökte på.

2009-02-05 @ 19:43:38
Postat av: Hanna

Haha jag kan lova dig Linus att det inte var jag som satt å spela spel på facebook ;)

Sanningen om alla, speciellt Jamaica, måste ju komma fram och det var vår uppgift att få fram det.



Klart jag håller mitt ord :D

2009-02-06 @ 15:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0